Monday, April 27, 2009

Tensionnya AKU....

Minggu lepas minggu paling tension aku kat opis... bukannya la pasal banyak keja tapi pasal aku disuruh buat kerja secara membabi buta. Aku ni dah terbiasa bercakap ikut sedap mulut kot...bila orang suruh aku buat keja buta-buta jer..so aku reply la balik kat dia...takkan i nak bodoh-bodoh je hantar whithout checking what is right and what is wrong. Kata-kata aku yang telah menimbulkan api kemarahan... apa lagi meledak lah gunung berapi kat aku. Tapi aku tak rasa gentar ke apa ke...sebab aku ada point kat situ bahawa aku betul dan aku tak nak disebabkan kebodohan itu aku akan dipersalahkan oleh semua pihak dimasa akan datang. Ini kerana pengalaman telah mengajar aku untuk tidak mengikut saja arah telunjuk dia.

Air mata aku tumpah separuh hari di ofis, gara-gara perangai dia. Tidak pernah dalam sejarah hidup aku bekerja menangis disebabkan kerja dan boss. Tapi hari ni aku tewas...aku tewas dengan apa yang telah dilakukan terhadap aku. Ntah lah maleh nak citer lagi. Buat sakit hati aku yang dah tersedia sakit ni.

Tak pe lah...mungkin hari ni dia begitu bangga dengan apa yang dia ada. Tapi aku yakin Allah itu Maha Adil pasti dia akan merasa apa yang kami (aku dan kawan2) rasa. Hidup ini upama roda , sekarang kau diatas dan pasti kau akan kebawah jugak satu hari nanti.

0 comments: