Thursday, March 5, 2009

SIBUK NYA AKU ....

Bukan kaki nyibuk k. Bermula dari esok aku akan gantung periuk belanga setiap weekend. Esok kenduri jiran depan umah...kena gak tunjuk muka. Dari aku, suami, anak2 semua akan sibuk... Aku dengan aktiviti kaum ibu le ... suami juga dengan tugas yang dah diamanahkan.

Si anis pun terlibat jugak ....hahaha. Anak dara aku ni kena jadi flower girl... dia cm tak nak tp dah diorang siapkan baju bagai, so ... dalam keterpaksaan dia akan memakai gown panjang + kasut warna putih... hehehehe punya la dia tak suka dengan dress yang mcm tu. Tp aku suka supaya dia nampak lebih gegirl sikit.




Next week umah cousin aku kt kajang lak buat kenduri kawin. The one and only anak yang dia ada ... so kena la jadi orang kuat. And this time si Sofia lak terpilih untuk jadi flower gir. Dia ni memang suka benda2 gini so tak ada problem la.





Week after rumah sahabatMGH88...cikgu senah. Kena la jugak pergi sebab dia lah antara sahabat aku yang rajin datang bila aku wat kenduri. Terima kasih cikgu.





Month end pulak umah K. Nah, x-bb sitter aku yang telah menjaga anak-anak ku. Dia terlalu baik kepada keluarga kami. Tahniah k. nah & abang mat... naik sikit pangkat.




Dan aku terpaksa stop kan anis & sofia punya tution utk mac.... dan sambung semula bulan april sok.

Fuyoooooooooooooooooooooooo



0 comments: