Tuesday, March 24, 2009

EMOSI AKU.....

Ntah le sejak-sejak aku kena tinggal dek kengkawan kt MSB ni, aku paling senang nak nangis. Walaupun dulu aku antara orang yang payah nak nangis kalau pasal2 opis ni...tak da maknanya nak nangis coz of boss or kerja. But now senang je nak mengalirkan air mata.... Buat Peter, Farid & Ema, sampai hati korang tinggalkan aku kat MSB ni sendirian... Since dari Januari satu demi satu pergi...dimulakan dengan farid, February - Ema mengatur langkah then March - Peter pulak pergi...Adakah April ada peluang terbaik untuk aku meneruskan kerjaya di luar sana. Aku sangat2 berharap yang aku akan berjaya keluar dari sini ....hua hua hua.

Nnt la aku update gambar opis baru... yang ala-ala cm opis sikit la. Tak leh nak komen bebanyak nnt banyak hal lak yang leh berlaku.

Pesanan buat korang bertiga - ingat janji korang nak dapatkan aku keja...

4 comments:

EmJee said...

yele....nanti ema call semua agency pekerjaan....hello..hellooo...cari kan kawan saya kerja....he...he..he...she's very potential

ChiCi said...

YER KE AKAK..ALAHAI MANJANYA SENSITIF YER ALAHAI..IYER SAYA PAHAM EMOSI AKAK ..LER PETER PUN RESIGN JUGAK.. NI DAH BAHAYA KAN... KALAU GAYANYA CAMNI MMG DAH SYOK AKAK...SAYA MENDOAKAN AKAK JUA..AKAK JANGAN SEDIH..U ALWAYS IN MY MINE...WALAUPUN I JAUH DI RAWANG .......saya kat sini nak chating pun susah akak ...sini line phone pun satu..keje keje keje

ChiCi said...

mmg dah tak syok...correction ayat atas

Mummy Zacky n Nuyeen said...

ala siannyer akak..bwk2 bersabar la kak ina...insyaallah kot2 la ada rezeki awak kt luar sana..